Valhalla
forum zespołu Valhalla
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Valhalla Strona Główna
->
regulamin forum
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Ogólne
----------------
sprawy forum(tylko dla moderatorów)
regulamin forum
inne
mp3
galeria prac (arts gallery)
muzyka
----------------
vahalla
zespoły
koncerty
płyty
zapowiedzi
jaja
----------------
kawały i dowcipy
ciekawostki
----------------
fantasy
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
militarius
Wysłany: Wto 11:51, 07 Lut 2006
Temat postu: Regulamin - Koniecznie przeczytaj
I. Wiadomości
1. Posty należy dodawać w odpowiednich tematach, jawny offtopic jest z całą surowością tępiony przez Administrację Forum.
2. Posty muszą zawierać wyłącznie informacje, komentarze lub opinie związane z pytaniem/problemem postawionym w temacie. Nie dopisuj odpowiedzi, które nie wnoszą nic nowego do dyskusji, są powieleniem lub wyrażeniem poparcia dla poprzednich postów. Staraj przekazać się jak najwięcej potrzebnych informacji.
3. Pytanie o, przedstawianie lub linkowanie nielegalnie udostępnianych w Internecie materiałów jest zabronione.
4. Nie wyzywaj nikogo, nie używaj wyrazów powszechnie uznawanych za wulgarne, twoje słowa świadczą o tobie. Postowanie, linkowanie lub przedstawianie treści popierających przemoc jest zabronione.
5. Jeśli coś umknie twojej uwadze nie dopisuj kolejnego postu, ale kliknij na przycisk "Zmień" i wyedytuj swój post. Nigdy nie twórz dwóch kilku postów następujących bezpośrednio po sobie - wszystkie informacje staraj się umieścić w jednej wiadomości, także używając BB Code.
6.
Nie produkuj spamu, zwłaszcza kilkuwyrazowych postów bez uzasadnienia swoich decyzji, kiedy jest to wymagane. Nabijanie postów, dla podwyższenia swojej rangi i licznika prowadzi do natychmiastowego bana, czyli stałej blokady konta użytkownika
.
7. Prywatne lub mało ważne sprawy załatwiaj za pomocą PM, lub poza forum.
8. Nie odpowiadaj w tematach łamiących Regulamin!
9.Nie pouczaj innych użytkowników, taką możliwość posiada jedynie Administracja Forum.
10.Zawsze sprawdzaj swój post przed wysłaniem, może się okazać, że będzie on nieczytelny dla innych lub zrozumiany nie tak, jak powinien. Staraj się poprawiać wszystkie błędy, zwracaj szczególną uwagę na poprawną ortografię i gramatykę.
II. Zakładanie tematów
1.Tworząc temat należy sprawdzić poprawność tematyczną forum (kategorii), w którym się go dodaje.
2.Nie zakładaj tematów dotyczących tych samych lub bardzo podobnych problemów, które już istnieją na forum. Swoje opinie wyrażaj w dostępnych na forum wątkach, nie twórz nowych bez potrzeby. Przed założeniem każdego tematu używaj opcji Szukaj.
3. Tytuł tematu musi krótko opisywać zawartość głównej widomości. Przykład: jeżeli chciałbyś dowiedzieć się gdzie w grze jest ciężarówka X w treści tematu powinno znaleźć się "Gdzie jest X" a nie "Mam kłopot!".
III. System ostrzeżeń
1. Administracja Forum może wystawić użytkownikowi ostrzeżenie za złamanie punktu Regulaminu. Jedno ostrzeżenie równe jest 1/5.
2. O ostrzeżeniu użytkownik może, ale nie musi, być poinformowany za pomocą PM - zależy to od osoby wystawiającej ostrzeżenie.
3. Maksymalna ilość upomnień w systemie wynosi 5 ostrzeżeń stanowią 100%, jeżeli nie zostały uprzednio obniżone. Poziom ostrzeżeń nie może być ujemny, minimalna wartość wynosi 0/5. Przy ostrzeżeniu podnoszącym poziom do 5/5 Administracja Forum wyciąga odpowiednie konsekwencje, np. nadaje ban czasowy; blokuje możliwość wysyłania nowych wiadomości na Forum itp.
4. Jeśli użytkownikowi zmniejszy się poziom ostrzeżeń i ponownie naruszy on Regulamin, zostanie wtedy zbanowany bez możliwości powrotu.
5. Poziom ostrzeżeń może zostać obniżony na przykład przez szczególne wykazanie się danego użytkownika na Forum; pomoc Administracji Forum poprzez raportowanie postów i tematów łamiących punkty zawarte w Regulaminie.
IV. Administracja Forum
1. W skład Administracji Forum wchodzą admin oraz moderatorzy, którzy widnieją w grupie Moderatorzy.
2. Zadaniem Administracji Forum jest m.in. regularne utrzymywanie porządku na Forum, ostrzeganie użytkowników.
3. Oficjalne zdanie Administracji Forum nie może zostać podważone przez żadnego użytkownika.
Prosze o dostosowanie się do regulaminu.
Moderator
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001 phpBB Group
Chronicles phpBB2 theme by
Jakob Persson
(
http://www.eddingschronicles.com
). Stone textures by
Patty Herford
.
Regulamin